[MECH:] Stolni mikrosoustruh

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Květen 20 14:41:05 CEST 2019

Zdravim,

asi pred rokem jsem koukal v nejakem hobbymarketu na neco podobnyho:
https://www.conrad.cz/kompaktni-soustruh-proxxon-micromot-fd-150-e.k816143

on mne to docela lakalo, akorat, kdyz jsem se s tim snazil tocit (ale masina nebyla zapnuta),
tak jsem mel pocit vule v ovladani (podobne jako vule v rizeni u auta).

I kdyz pro manualni rizeni to by az tak vadit nemuselo, CNC z toho nejde udelat v zadnem pripade.
Ale jinak to pocitove reagovalo docela jemne, zadne trhani, nebo zadrhavani, ci skoky.

  Sam