Re: Nákup 3D tiskárny

Čtvrtek Květen 16 19:05:23 CEST 2019

On 16 May 2019 at 17:49, Jaroslav Lukesh wrote:
> Spíš jak windows snížily efektivitu software a ubraly tvůrčí sílu na řešení
> problémů s nimi.
Obávám se, že tomuhle nějak nerozumím. Napadá mě jen vysvětlení, že Průša chrlí do
světa tolik tiskáren, že si je všichni kupujou, ale protože jsou špatné, tak nikdo
při jejich používání už nemá chuť a tvůrčí sílu něco vymýšlet nebo zdokonalovat
(ani jiní výrobci) a tím Průša pohřbil rozmach? Ale takovou blbost snad nemyslíte.

> Značku té čísla měnící tiskárny už si nepamatuju, ale byla z toho docela
> aféra i v médiích.
No to vypadalo, že jste ji měli ve firmě a měli jste problémy s plány a s účetními
daty, tak to pardón, asi jsem nepozorně četl, to je vlastně napsané v té německé
zprávě, na kterou jsme mezitím dostali odkaz. Tam je na rozdíl od JPP a novin
exaktní popis obdobných (nebo snad těchto) problémů u Xeroxu; mě šlo především o
to, jakým způsobem k tomu docházelo a ten odkaz mi to už vysvětlil.

D.O.