Re: Nákup 3D tiskárny

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Středa Květen 15 22:51:13 CEST 2019

A čím to zabil? Když jsem hledal tiskárnu "zapnu a tisknu", tedy tiskárnu z hobby segmentu jakž takž použitelnou pro průmyslové účely (nechci si hrát, chci dělat makety a prototypy budoucích součástek), tak jsem nic jiného nenašel. Co doporučujete? Asi budu potřebovat další, je to opravdu užitečný přístroj.

Průša? Sprosté slovo. Ten naopak ne že pomohl 3D tisku, ale pohřbil rozmach
3D tisku.

Jaké sklo se prosím nemusí mazat? To hraní se separátory a lepidly je někdy dost únavné :-) Kdyby existovalo něco co se dá vyměnit v Průšovi a pak navždy zmizí nejistota se základovou vrstvou u PETG, tak by to bylo super :-)

Petře, měl bys to zadeklovat a hlavně tam dát to černý sklo co se nemusí
mazat lepidlem.

Aleš Procháska