Re: Nákup 3D tiskárny

Čtvrtek Květen 16 18:46:49 CEST 2019

Při vší úctě k PZ a Rebelovi, tiskárny od Průši jsou dle mého ještě víc "zapni a
tiskni".

Od vybalení jsem ji používal ihned bez nějakých počátečních potíží nebo dokonce
níže zmiňovaných "tragédií". Lepidlem natož džusíkem nemažu, nemusím (přiznávám, že
z PETG netisknu, takže nevím jak by se to chovalo, ale když to nepotřebuju, tak
co...?). Mám model s ještě PEI fólií. Jsem s ní spokojen a nechápu, proč tu na
Průšu pořád někdo nasazuje, přijde mi to jako zbytečné trollení.

D.O.