Re: Nákup 3D tiskárny

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 16 17:57:15 CEST 2019

Tiskárna od PZ právě je stylem "zapnu a tisknu". Dopracoval jsem se ke
stavu, kdy lepidlem mažu jednou za pár měsíců, ale ze začátku to byla
tragédie.

Čené sklo nabízí k některým modelům Ender 3 a Geeetech ho má standardně
(když nepočítám průšoviny kde to není). Spodní strana z toho má nějaký jemný
vzor, ale je to lepí než dolíky a rýhy z lepidla.

https://www.geeetech.com/geeetech-a10-open-source-big-building-volume-3d-printer-p-1033.html

----- Původní zpráva -----
Od: Aleš Procháska

A čím to zabil? Když jsem hledal tiskárnu "zapnu a tisknu", tedy tiskárnu z
hobby segmentu jakž takž použitelnou pro průmyslové účely (nechci si hrát,
chci dělat makety a prototypy budoucích součástek), tak jsem nic jiného
nenašel. Co doporučujete? Asi budu potřebovat další, je to opravdu užitečný
přístroj.

Průša? Sprosté slovo. Ten naopak ne že pomohl 3D tisku, ale pohřbil rozmach
3D tisku.

Jaké sklo se prosím nemusí mazat? To hraní se separátory a lepidly je někdy
dost únavné :-) Kdyby existovalo něco co se dá vyměnit v Průšovi a pak
navždy zmizí nejistota se základovou vrstvou u PETG, tak by to bylo super
:-)

Petře, měl bys to zadeklovat a hlavně tam dát to černý sklo co se nemusí
mazat lepidlem.