Re: Re: Nákup 3D tiskárny

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Květen 16 18:26:15 CEST 2019

Jo, pravda - pid regulace uletěla i po dosazení té hliníkové desky - na to už jsem zapomněl. Tiskárna se nahřívala zoufale pomalu. Musel jsem to překalibrovat. Naštěstí SW umí udělat automatickou kalibraci ze které vypadnou PID konstanty které se pak zapíšou do EEPROM a zase to funguje jak má..

    Martin.