Re: Nákup 3D tiskárny

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 16 11:50:17 CEST 2019

On Thu, 16 May 2019, Milan B. wrote:

> Pri čistení od zbytkov plastu nepoužívať rozpúšťadlá typu acetón (RIP 1ks),
> len mechanicky oškrabať

Obcas ho cistim lihem kdyz se mi zda umasteny, bez problemu snese.

> Pri odrachávaní výtlačku pomocou špachtle okrem popálenín riziko rezného
> zranenia.

Ja to v rohu "podriznu" a nadzdvihnu skalpelem a do vnikle skviry
tlacim spachtli. U problematickych tvaru (kompaktni, velka plocha a vyska)
ktere se moc neprohnou si na vysku prvni vrstvy udelam po obvodu takove
"zadlaby-kapsy" kam se pak da strcit skalpel nebo spachtle.

> Všetky podložky mám odnímateľné (teraz na 4mm zrkadle). Lepidlo zo skla sa dá
> ľahko umyť, zatiaľ čo vymieňať poškodený buildtak... nové zrkadlo aj so
> zábrusom stojí 2, takže vyhadzujem.
>
> Ešte ma čaká testovanie pružnej magnetickej podložky... uvidíme.

Ten BuildTak je docela tlusty, takze kdyby se misto na sklo nalepil
na nejakou tlustsi pruznou folii a to cele se na sklo jen pokladalo,
tak by zustal ohebny a mozna by se z tech vytisku lip odlupoval.
Myslim ze pri tisku by se to nehlo, ono to zas tak moc nepruzi.