EAGLE - rastr

Čtvrtek Květen 16 10:01:50 CEST 2019

Nevím, jestli jsem tě teď dobře pochopil, ale u každé součástky se můžeš přes info
(i v kolečku nebo příkaz i) podívat na konkrétní polohu a i ji tam měnit. Občas tak
v rychlosti hejbu čárama, číselně můžeš změním počáteční a koncový bod (třeba u
obrysu), mám to rychlejc než kdybych si měnil rastr na něco jemného a myší pak
hýbal s objektem. Tu tvarovou anomálii jestli máš udělanou třeba čárama nebo
obloukem, tak přes její vlastnosti takhle taky snadno zaměříš.

D.O.