EAGLE - rastr

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Čtvrtek Květen 16 09:40:37 CEST 2019

Tady si myslím že pomůže udělat si alternativní grid tak hrubý aby se to přichytávalo zjevně v tom správném místě.
Jinak ke tvaru desky - snad je možný import z nějakého CADu kde se to dá nakreslit elegantněji, nevím, neřešil jsem.
Ono u mě je výhoda v tom, že to mám na domácí bastlení, takže mně ta tužka, papír a kalkulačka tak nevadí... :-)

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Thursday, May 16, 2019 8:14 AM
To: HW-news
Subject: Re: EAGLE - rastr

Díky, polepším se se schématem, další projekt budu malovat v 0.1" a uvidím,
co to udělá.

Ještě drobnost - dá se nějak inteligentně vyřešit třeba zarovnání konektorů
na desce? Dělal jsem "druhé patro" k nějaké desce, na ní byly tři pinheadery
a ladil jsem to přes posunutí nulového bodu, následný odměr, přepočítání do
nové polohy, a to celé mockrát. Není možnost někde zobrazit nějaké pomocné
čáry, ke kterým pak součástky přilepím? Totéž pro obrys desky - u
obdélníkové si to představit umím, ale když tam bude nějaký výřez neboi jiná
tvarová anomálie, tak je to na papír, tužku a kalkulačku, nebo existujou i
modernější nástroje?

Pavel Kutina