Re: Nákup 3D tiskárny

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Květen 14 15:58:04 CEST 2019

Zdravím,

zrovna dnes cestou do školy starší syn stále dokola mluvil o tiskárně. Mně
se líbí Snapmaker, (https://snapmaker.com/) ., už se tady v konferenci o
něm psalo. Má prosím někdo tu verzi 1? pokud ano, jaké jsou zkušenosti?

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com