Re: Nákup 3D tiskárny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Květen 14 15:14:03 CEST 2019

Link dat nemohu, je to nas 10 lety partner, ktery nam obcas dela formy.

Ale  urcite bude tuto sluzbu nabizet kterakoliv jina cinska firma co
formy dela a predchazi tak 'drahym' nedorozumenim,
Take jsou firmy, ktere toto primo nabizeji.

Ceny jsou levnejsi nez SLA vytisk (SLA je film a UV vytvrzenim, nikolv
horky drat FDM).

LK