Re: Nákup 3D tiskárny

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Květen 14 11:25:10 CEST 2019

Ja jsem poridil pred lety pro dceru cubex za cca 5 tisic, Petr Zahradnik
odpusti ;-)
https://www.ebay.com/itm/CUBE-3D-Systems-Wireless-Printer-3rd-Generation-391100-White-Brand-New/283028833890?epid=2254396593&hash=item41e5d54662:g:08sAAOSwdoJbM9EQ
Kdysi jsem ji daval zde do diskuse.

Zadne draty z toho necouhaji a tim padem nelze nic utrhnout.
Nevyhoda je, ze pokud je to na slunci, filament skrehne a pak se zlomi
uvnitr a je nutne krabici filamentu rozebrat, ale jde to.
Cena filamentu je drazsi, zase tolik netiskne, mozna dnes uz bude k
dostani i cinsky cip toneru.

Postup je jednoduchy, v editoru se pripravi soubor , nahraje na flash,
da do tiskarny, vybere, tiskarna proskenuje stul, pak se natre lepidlem
a muze se tisknout.
Presnost nedokazi posoudit, ma to jen na design (stavitelstvni,
iteriery, nabytek a pod).
Na presnost jem mel/mam nekde v garazi 3d systems SLA Vflash, ale tam je
problem cena tonerove kapaliny-toneru jako celku (mechanika, film).
Dnes uz radeji poslu stp data cinanovi a prijde mi cnc vytvor, ktery se
rovna temer vylisku.

LK