Menice (repro) Harman Kardon

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 14 09:03:48 CEST 2019

Tak ono je vcelku jedno jakymi prostredky se dosahne vysledek pokud ten
je dobry.

To, ze HK je silnej prave v te aktivni elektronice je jasne uz leta,
nicmene nic neocura to, ze ten reprak musi byt schopnej kmitat na 60Hz
tak aby to bylo slyset a zaroven to reprak musi prezit.
To je prave domena tech repracku od HP...maji neskutecny Xmax a pritom
to neplanda jak trenky v na snure a zaroven je schopne to hrat slusne vysky.
HK zaroven pouziva bud ladene zvukovody a nebo, coz je pripad toho bt
repra od JBL, pasivni menice, ktere se chovaji zrejme lepe nez ciste
otevreny bassreflex...zcela nepochybne je to to co dela ten hutny bas a
menice to muzou prezit.

Tohle vsechno si uvedomuji, ale nejdriv ten reprak musim mit a pak
teprve studovat co s nim.

Jinak kdyby se chtel nekdo podivat tak zatim to zni nejak takto:
http://www.cncnet.info/galery/Springer/20190505_190957.mp4

PIC18F46K22 + dvoukanalovy paralelni 8bit DAC AD7302

RV