NAS help

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Květen 14 08:47:58 CEST 2019

Jo, historické centrum, to je průšvih. Parkovat se tam nedá, příkon je
tam na hraně, nová trasa optiky nereálná a stroj tak plyňák, aby byl
tichý. Dnes se něco ani moc neřeší. Třeba jedna banka má čtyři
dieselgenerátory po 900 kVA, které zálohují oba nezávislé přívody a
automatickými přepínači se dají mezi nimi téměř libovolně prohazovat.
Odstavila by to snad jedině rozsáhlá přírodní katastrofa. No a jiné
bance odejde kartové centrum a tři dny je mrtvé ... a nic se neděje.
Nějaké zpracování dat? Ta počkají ... Nás by už zákazníci asi
sežrali. Ideálně během mistrovství v čemkoli. To je nutná dostupnost
služby 99,999....

Zeman