Fedex a celni experti

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Květen 13 15:30:52 CEST 2019

Ten co platil (ČR) tak o peníze přišel. ČR poslala peníze s tím, že už
je vše OK, ale když se IT strana po týdnu ozvala, že nic nepřišlo tak
se po kontrole zjistilo, že na poslané faktuře z IT bylo jiné číslo
účtu než by mělo být (doloženo IT stranou zasláním kopií faktury).
Dalo se to na PČR, ale ti pouze konstatovali, že takové případy
evidují, ale prakticky proti tomu nemohou nic dělat. Nejspíš někdo
odposlouchával emailovou komunikaci a v pravou chvíli ten údaj změnil.
ČR ty peníze odepsala.

po 13. 5. 2019 v 14:47 odesílatel Pavel Kadečka