Menice (repro) Harman Kardon

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 13 14:56:05 CEST 2019

Zdravim,
resim ozvuceni modelu remorkeru (zvuk motoru, sirena atd.) resim cim
to ozvucit...mam tam ted osazeny vodotesny reprak Visaton cca 8cm
prumer (vic se fakt nevejde) s rozsahem od cca 200Hz...jeste jsem jej
nemel sanci vyzkouset v modelu takze mozna, ze resim neco co bude OK
(zvlast kdyz cely trup pouziju jako bassreflexovou ozvucnici).

Nicmene ted jsem kupoval BT reprak JBL Charge 3 osazenej dvema malyma
reprackama Harman Kardon (odhadem 4cm prumer) a naprosto nechapu co z
toho vydolujou..pisou rozsah od 60Hz a fakt to tlaci jak bejk. V
mistnosti az skoro chybi spis vysky.

Tak me napadlo zda se nedaji ty HK menice nekde sehnat, ale nic jsem
nenasel...to dodavaji jen jako pro dalsi vyrobu? Nebo spatne hledam?

RV