8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Květen 9 09:05:04 CEST 2019

nemyslim si, ze by sa hanbil. Preco to striktne rozdelovanie hobby a
komerncne? U ludi, ktori su naozaj zapaleni pre to co robia sa velmi
tazko hlada hranica co je este praca a co je uz zabava.

Kazdy ma nejake konicky. Kolega si vyraba maly parny stroj a bavi ho
mechanicka presnost dohnana na maximum. Jaromir si stavia 6-miestny
multimeter, lebo ho to bavi a vela sa pri tom nauci. Lada K. stavia
pivovary. Ja sa ucim lietat s Airbusom pricom viem, ze to nikdy naozaj
robit nebudem.

Je dolezite mat konicky. Investuje sa do toho vela casu a penazi, clovek
sa pri tom vela nauci, mozno to pouzije niekedy v buducnosti, alebo nie.
Ale jedneho to bavi a robi mu to radost. Tak preco nie.

b.