8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 8 11:11:11 CEST 2019

Děkuji za odpoved, je to ale stale  povidani stale v teoreticke rovine.
Chapu, ze jste si chtel neco vyzkouset, dokazat.
Me prave zajima konkretne ona soucastka a ono mereni v praxi - kde se
vyuzije plny rozsah toho multimetru. Pri jake konkretni cinnosti.
Nakonec kdyz jsem videl ono mereni x -multimetrami v CERN je to trochu
loterie - mam x-mistne mereni a posledni dve mista mohu stejne "zahodit" .

Uvedu priklad toho kmitoctoveho normalu - je na nem napr  povesena SDH
telekomunikacni sit, jeji cast.
A je nutne udrzovat a merit normal proto, aby se to nerozjelo napr. oproti
zahranicni siti. Taktez jsou na to povesene CDMA vysilace - zajistuje to
jejich hromadnou spolupraci, handover atd..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>