8.5 miestny multimeter, technologie z pred 30 rokov

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 7 20:26:38 CEST 2019

Mě by zajímalo , kde v amatérské a profesionální praxi použiji 6-ti místný
multimetr. Možná, že někde není jedno, jestli je napětí 1, 56789V   a ne
1,56788V,
ale můžete mi prosím uvést nějakou praktickou věc?
To že je dobré mít přesný kmitočtový normál chápu a mám i v
(radio)amatérské praxi několik možných využití.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>