NAS help

per512 per512 na seznam.cz
Úterý Květen 7 20:07:52 CEST 2019

   Vaše zkušenosti mě překvapují,

   je otázka kterým "prodejním" kanálem se k vám Synology NASy dostaly...
   Na tom hodně záleží!
   Zrovna dneska jsem byl v Praze na Synology Prague 2019 a bavili jsme
se o dvou řadách DS, které měly problémy jednak s CPU Atom a ještě s MB,
ale Synology je měnilo obratem, pokud byly v Evropě skladem. Sám jsem to
jednomu zákazníkovi, který ji bral jinde (DS1816+ myslím), předloni
zařizoval, poté co mu zdechla na úrovni MB/CPU a výměna proběhla do 5-ti
pracovních dní přes Německo...
   Jinak Nejrychleji proběhla kace tak, že jsme zavolal dodavateli, než
jsem k němu dojel byla nachytaná náhradní mašinka, otestovali si
nefunkčnost dovezené a vydali novou.
   Zákazník stál cca 60 minut :-D
--

   RtepP