NAS help

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Květen 6 09:48:41 CEST 2019

Nam se u jednoho Synology stalo (RAID6 pro jistotu) ze se pole z ničeho nic rozpadlo resp. degradovalo. Jeden disk z pole sam od sebe vypadl. A to bezelo asi mesic (cely hw byl starý cca mesic) a davalo se to tam z duvodu robusnosti. Disky nove, všechny stejne edice (WD RE3 snad). Žádný z disku žádné problémy nevykazoval ani ten co vypadl. Po obnove pole to uz cca rok drzi. Pak tomu verte. Zákazníka o něčem slozite přesvědčujete, ze to soucasne reseni uz je nevyhovujici takze se nakoupí novy HW a ono to pak ma pomalu tu samou spolehlivost jako to stare.

Od: Jindroush
Odesláno:neděle 5. května 2019 22:52
Komu: HW-news
Předmět: Re: NAS help

Mam 3x Syno, vzdy, kdyz zdechl disk, proste Syno reklo, ze disk umrel a
RAID je degradovany - prislo to hned mailem, piskalo to. Po vymene disku
rebuild raidu a fungovalo dal. Uz jsem menil vsechny disky aspon 1x.
Jediny skutecny pripad, kdy Syno neco nezvladlo, byl upgrade 7 let
stareho na posledni DSM, kdy proste vsechny operace zacaly trvat hodiny.
Vymena za novejsi model se 4 disky to resila opet bez ztraty dat.

J.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>