NAS help

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Květen 5 22:52:26 CEST 2019

Mam 3x Syno, vzdy, kdyz zdechl disk, proste Syno reklo, ze disk umrel a
RAID je degradovany - prislo to hned mailem, piskalo to. Po vymene disku
rebuild raidu a fungovalo dal. Uz jsem menil vsechny disky aspon 1x.
Jediny skutecny pripad, kdy Syno neco nezvladlo, byl upgrade 7 let
stareho na posledni DSM, kdy proste vsechny operace zacaly trvat hodiny.
Vymena za novejsi model se 4 disky to resila opet bez ztraty dat.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>