NAS help

per512 per512 na seznam.cz
Neděle Květen 5 21:12:18 CEST 2019

   Můžu mít dotaz?
   Který typ Synology NAS Vám chcípnul?

   Spravuji, včetně vlastních 3 ks Synologin od DS4xx až po DS18XX
(osazená kapacita u jednoho 48TB), cca 30 kusů, nejstarší jsou dvě z
roku 2008 a za tu dobu mi odešly dva kusy na selhání základní desky a
X-disků. V provozu 24/7.
   Vždy BEZ ztráty dat :-)
   Po výměně (byly v záruce) stačilo nasázet disky a do 15min se jelo
dále. A pokud odešel disk, tak to Synology signalizuje sama i via mail a
taktéž vždy stačilo vyměnit disk a spustit rebuild pole. Dnes řeším přes
Hot-Spare.
   Synology používá jako FS ext4 nebo BTRFS bez prasáren, aspoň co vím,
neb je to čitelné i jinde. Vyzkoušeno před lety...
   Kdysi jsem stavěl servery, ale Synology to řeší za mě - !PROPAGACE! :-)
--

   RtepP