NAS help

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Květen 5 20:34:06 CEST 2019

Pri NASe clovek nikdy nevie. Mne pri umrtveni jedneho disku z RAIDu1 NASko ani nechcelo nabootovat. Synology. Neverim im.

Dňa 5. mája 2019 20:29:44 SELČ používateľ Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.