vypocet -

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Květen 5 14:40:27 CEST 2019

Zdravím,

dívám se na ten SW a je to docela hezky udělané. Jen mi nejsou jasné
některé sloupce - třeba A a C (v palcích) a DT (v C - stupně celsia?)
Je  k tomu nějaký popis?

A dále mám ještě jeden dotaz, koupit v malém množství konkrétní jádro je
prakticky nemožné, tak to řeším tak, že kanibalizuju PC zdroje a jiné
podobné věci obsahující cívky, jen identifikace toho co zrovna mám v
ruce není snadná. Takže seznam variant s různými konkrétními jádry není
špatný, ale moc nepomáhá když nevím co mám vlastně v ruce.

Jak to děláte vy?

Díky

Petr