flash NAND a zapis bez vymazani bloku

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Neděle Květen 5 13:55:02 CEST 2019

 Nemozno vylucit, ze tam maju volajaku chybu tohto razenia, no obvykle je
chyba medzi klavesnicou a stolickou (z vlastnej skusenosti).
Je jedna moznost, ze command program load po citani stranky ignoruje
adresu, a zapise data do page buffra od 0x0.
Predpokladam, ze teraz data do page buffra loaduju cez command program load
s adresou od ktorej idu data. Co tak na otestovanie skusit load dat od
adresy 0, ale poslat tam aj tie 0xFF na zaciatku stranky.
Alebo po loadnuti urobit read celeho buffra a porovnat ci su data tam kde
maju byt.
A dalsie skusit reset command pre dalsim programovani.

Slavo T.