flash NAND a zapis bez vymazani bloku

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Neděle Květen 5 12:42:16 CEST 2019

At delam co delam (kontrola a verifikace dle linux ovladacu a jinych)
tak stale mam tento problem:
Pokud zapisu celou page 2018 (samozrejme po adresach od nuly a vyse)
tak vse Ok.
Pak mohu spustit read page a zkonrtrolovat, vse Ok.
Pokud ale zapisu  jen 512bajtu a pak dam precist celou page, tak se
jakoby interne neco seklo  a akcoliv nastavim offset kde se ma umistit
dalsi blok 512 bajtu, tak to pamet ingoruje a prepise to na zacatek page.
Nasledne pri cteni  mam  ECC error.
Logicky analyzator nepomaha, tam vse vypada spravne.
Otazka je , zda je mozne zapisovat a nasledne cist jen cele stranky,
nebo se da take zapisovat  po tech 512 bajtech a pak cist, coz se mi
stale nedari.

LK