vypocet

balu balu na k-net.fr
Sobota Květen 4 09:39:58 CEST 2019

obycajne sa taketo veci daju najst v katalogoch renomovanych vyrobcov
feritov, napr.
https://www.ferroxcube.com/en-global/download/index/product_catalog

maximalny prud zavisi od efektivnej dlzky jadra, permeability a
maximalneho sytenia. Preneseny vykon potom od prierezu jadra a straty od
objemu jadra.

Zacina sa vypoctom H (A/m), nieco ako H = N*I/l (N - pocet zavitov, I -
prud, l - efektivna dlzka jadra. Je mozne, ze tam je este faktor 2,
alebo pi)

Z toho sa vyrata B = mi * mirel * H a to musi byt nizsie ako doporucena
saturacna indukcia.

b.