diody kolem AMS1117

Neděle Březen 31 18:39:56 CEST 2019

Ja bych volil reseni, kdy by byl na vystupu 2x N-MOSFET  antiseriove s
malym prahovym napetim a G na vstup stabilizatoru, S spojene. Staci
SOT23, mivaji i pres 5A, prahove napeti kolem 1V a ubytek bude
zanedbatelny. Kdyz nebude na vstupu napeti, tak bude zatez odpojena,
jinak bude sledovat ten vstup - 1 aneco V az do jmenoviteho napeti.