diody kolem AMS1117

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Březen 31 16:33:41 CEST 2019

No já bych rád poukázal na  to, že když bude na výstupu dioda ( ta první
verze ) tak to napětí bude plavat.
Napětí na výstupu není za diodou nijak kontrolované, bude to s odběrem
courat. Dle charakteristiky diody.
V té druhé verzi nikoliv, neboť ten dělič je až za diodou. Napětí bude
stabilní.
Do je dost zásadní pro zapojení stabilizátoru. I když samozřejmě nevíme, co
to napájí.
Jestli na tom nezáleží, tak bych to udělal čínsky - odpor a zenerka. To
taky stabilizuje.
Nějak..

Jinak k tomu proudu do ADJ vývodu. Na výstupním proudu je to možná závislé,
ale jen velmi málo.
Alespoň u 78S12.
Mám tu jeden starý český zdroj původně K CB radiostanici.
Je tam 78S12 podepřená proti zemi  červenou LED diodou kvůli výstupnímu
napětí 13,2V
Dioda  zároveň indikuje činnost - kontrolka.

Svit diody je se zátěží neměnný. I při nulové zátěži svítí LED-ka stejně
jako při 1,5A odběru.