Regulator motoru 40V 15A PWM - obousmerne otacky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Březen 30 14:42:22 CET 2019

On Thu, 28 Mar 2019, Krucinsky, Ladislav wrote:

> Neudal jste cenu. Profesionálně používají jednotky CURTIS nebo ZAPI.
>
> Zdravím
> Ladislav Kručinský

No samozrejme co nejlevnejsi :-) Nakonec jsem skocil tak ze jsem jeste
opravil puvodni regulator. Co jsem nasel tak za cca 600,- regulator
u neven.cz . Dobry, ale na prepinani smeru otaceni ma prepinac, to
rizeni smeru i rychlosti pouze potem je docela neobvykly pozadavek
a nikde jsem to nenasel. Asi budu muset neco spachat sam s arduinem :-)