OT: Česká pošta - zákaznická karta a heslo

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 25 13:11:46 CET 2019

Bohužel furt někdo vyžaduje posílání  zásilek  ČP.  A jsem remcal na poště
, že je to zas dražší, tak mi paní povídá, že můžu ještě o něco zlevnit,
když budu zadávat adresy elektronicky. O 10kč/ na balíku.
(Neboli to, že paní u okýnka opíše adresu z balíku někam do systému stojí
10kč.  Jako důchodce bych se rád živil opisováním adres do počítače - za
jednu adresu 10kč , slušnej "job" )
 Jenomže předávat to pomocí USB to u nás na poště nejde, tak jen pomocí web
aplikace. Jenomže zákaznická karta pomocí které je třeba se zalogovat má i
nějaké heslo. Posílali ho v zásilce s kartou.  A to já bordelář už někde
dávno prošustroval.
Nevadí říkám si a zkouším nějakou obnovu. Snad na všech e-shopech jde zadat
login a heslo a automat pošle odkaz na reset hesla  online.
ČP ne! Tam je třeba vyplnit nějaký formulář a heslo dojde za 35kč poštou
!!! Ne e-mailem, ale normálně poštou.  Ale chápu, heslo od CCSky na palivo
mi taky posílali v doporučeném dopise asi to bude standard.
 A protože dále  zjišťuji, že lze vlastnit až 2ks zákaznických karet ČP
zdarma ( celkem 5  i když nevím k čemu tolik ) , vyplňuji další formulář na
vydání nové  další a zdarma!  Když to celé vyplním a odešlu, tak to na mě
řve, že už jednu kartu mám a že to nejde a že mám volat na 840111224.
Tak tam volám a paní na konci chtěla jen číslo té původní karty a že mi
pošle novou.
Sice ji ještě nemám, ale kdyby někdo neměl to heslo tak rovnou volejte na
to  840111224  a objednejte  si druhou kartu -  ušetříte čas.