OT Zavity 1/8

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Březen 28 22:07:27 CET 2019

On 28.03.2019 19:02, Pavel Hudecek wrote:

> Nemají to češi zaokrouhlené k metrice a číňani k palcům?

Nemaju. Su jednoduch dva standardy - BSP (ISO, DN, G) a NPT (amerikanci)
- sice maju rovnaky priemer ale mierne odlisny tvar zavitu a trochu
odlisne stupanie.(19 a 18 zavitov na palec). Pri nakupoch na ebay a pod.
- pokial nie je explicitne specifikovany typ zavitu - clovek lahko
nakupi nekompatibilne typy. Skusenost vykupena krabickou blbych spojok a
konektorov.

-m-