Re: Zářivky na 12V takové ty servisní na auto

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Březen 28 16:36:14 CET 2019

A více informací by nebylo? Co odchází? Foto střev? Odkaz na prodejce, jak to aspoň vypadá? Schéma?
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: J. Polívka (jpolivka na volny.cz)
Datum: 28.03.2019 15:57
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Zářivky na 12V takové ty servisní na auto

Dobrý den všem,
zase mi po nějakém roce přistálo na stole xy předřadníků k zářivkám na
12V, jsou to takové ty do auta a na zavěšení.
Používá to náš nejznámější motýlkář, nebudu jmenovat, možná jste ho
viděli i v TV.
Není zabíječem motýlů, právě naopak.
Máme problém, že v těch lampách co používá, tak jsou to právě tyto levné
předřadníky, a dávají se tam buďto bílé nebo infra zářivky.
Ty originální nejsou vhodné. V tom může být problém. Watáž je asi
stejná, ale start může být jiný.
Ty předřadníky v těch lampách dost odcházejí.
Poradil by mi někdo ? Čím je nahradit a kde je problém ?
Zářivka má 8W, předřadník s tranzistorem D880 30W, tak se mi to nezdá.
Nebo je tam takový nárůst při startu než se chytí ?
Dík za každou radu a případně i na malý předřadník co by se vešel do té
lampy.
Jindra