Zářivky na 12V takové ty servisní na auto

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Březen 28 15:57:09 CET 2019

Dobrý den všem,
zase mi po nějakém roce přistálo na stole xy předřadníků k zářivkám na
12V, jsou to takové ty do auta a na zavěšení.
Používá to náš nejznámější motýlkář, nebudu jmenovat, možná jste ho
viděli i v TV.
Není zabíječem motýlů, právě naopak.
Máme problém, že v těch lampách co používá, tak jsou to právě tyto levné
předřadníky, a dávají se tam buďto bílé nebo infra zářivky.
Ty originální nejsou vhodné. V tom může být problém. Watáž je asi
stejná, ale start může být jiný.
Ty předřadníky v těch lampách dost odcházejí.
Poradil by mi někdo ? Čím je nahradit a kde je problém ?
Zářivka má 8W, předřadník s tranzistorem D880 30W, tak se mi to nezdá.
Nebo je tam takový nárůst při startu než se chytí ?
Dík za každou radu a případně i na malý předřadník co by se vešel do té
lampy.
Jindra