[OT] Informacny system

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Březen 26 20:50:40 CET 2019

No takhle drasticky bych to rozhodně neviděl. Je pravda, že když jsem s
tím dělal, tak je to cca 4 roky zpátky. Měli jsme ji na interním
serveru. Spolu s ní Jiru a další nástroje (Bitbucket). Vybrali jsme si
to tenkrát sami. Intuitivnost a dohledatelnost podle mne celkem super a
byla to rozhodně cesta vpřed proti desítkám (stovkám) Wordovských
dokumentů v nejrůznějších adresářích.
Confluence patří Atlassianu, tak trochu nechápu tu zmínku o MS modrých
věcech.

Jestli je něco free výrazně lepší než Confluence, proč ne, rád vyzkouším.

Martin M.