[OT] Informacny system

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Březen 26 20:21:26 CET 2019

tohle ctu a pripada mi to jako sci-fi :-) confluence a slovo produktivni
? mozna pro toho, kdo jen sedi a dela v tom. jakakoliv intuitivnost,
dohledatelnost a chaos v prihlasovani .. des a bes. a vubec vsechny
tyhle MS "modry veci" . je to jen pohled cloveka, ktereho pracovni
prostredi "vylepsili" vynucenou obsluhou tohodle sw. jednoho z mnoha
modernich pomocniku ..
nevim kam to speje :-)
tomik.