mini cnc

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Březen 24 01:04:42 CET 2019

tudy cesta proste nevede ...
ale na nektere veci proste nestaci "chtit", jak je to dneska prezentovano ..
ale neni to zadny zivotni prusvih, ja jsem vedel, po osobnim rozpoctu,
ze cnc/hobby nema cenu.ale  mel jsem "kliku" na zakazku, kde se mi to
zaplatilo. 2x zachranena konstrukce z cnc fora, + rizeni grafos = na
jistotu, a ted uz bych chtel neco alespon trochu bez zakladnich
kompromisu. nainvestovano postupne 100kkc plus a vim co asi chci.
na druhou stranu ta svoboda, kdy realizuji napad bez skemrani je uzasna :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín