mini cnc

Vladimír newlad na centrum.cz
Sobota Březen 23 10:02:22 CET 2019

Zdravím, chtěl bych si pořídit nějaké malé hoby cnc. Co od toho hlavně
chci - frézování jednoduchých dps, nápisů na štítky, frézování plexi,
dřeva. Kdyby to zvládlo i hliník, byl bych rád. Rozměry obráběných věcí
tak max 150×200. V ceně tak do 5k Kč
Něco jsem si našel na Ali, dokonce některé věci, sice dražší, ale mají v
evropských skladech (bez starostí s celníky).
Nedělám si iluze, že za pět tisíc koupím nějaký zázrak, ale aspoň bych
se chtěl vyhnout úplnému šrotu.
Rozměrem obrobku by mi stačilo něco takového:
http://bit.ly/2FmAcJi
http://bit.ly/2Fofh8F
Nebo větší http://bit.ly/2UNkoWs
Jen se bojím, že ten větší 3018 bude oproti 2418 vzhledem k totožné
konstrukci ještě víc "roztřesený"
Díky za rady a případné zkušenosti.
Vladimír