[OT:] Ali dispute

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 21 11:33:46 CET 2019

Pokud je v trackingu cancelled, dej dispute hned s tim ze prodejce zrusil
odeslani a Ali to schvali hned bez reci.
Obvykle k tomu jeste pripisuju jestli je tohle na ali normalni, zrusit
odeslani bez automatickeho vraceni penez.

V.
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 21. 3. 2019 9:32:13
Předmět: Re: [OT:] Ali dispute
"Já jsem teď narazil na jiný fenomén. Něco jsem objednal a celkem dlouho
trvalo, než "to poslal". Trackování fungovalo, zásilka vesele letěla do čech
a pak najednou místo k nám (Praha) směřovala do Teplic. Tak píšu prodejci
WTF? a on mi hned odpověděl, že asi chyba při podání a za chvíli bylo u
zboží druhé tracking. Zatím stíhá do limitu, který si dal na doručení. Tak
bych odhadl, že sloučil zásilky a čekal, že tu mojí zavře jako doručenou
podle trackingu a tím, že jsem mu napsal před doručením, tak jsem mu to
pokazil.

A ještě mám jednoho, ten dal že zásilka registrovaná a čeká na vyzvednutí a
pak za dva dny "canceled". Tak jsem mu psal WTF? a on mlčí, takže teď čekám,
až dojde doba pro doručení a budeme se hádat o dispute.

---------- Původní e-mail ----------