[OT:] Ali dispute

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Březen 21 11:27:21 CET 2019


Dobrý den,

Mě se stalo něco podobného. Zboží sem šlo 2 měsíce. Napsal jsem 
prodejci, že už to trvá nějak dlouho. On mi poslal zboží znovu, a asi po 
14ti dnech přišlo to první. Tak jsem mu psal, co s tím. On mi odepsal, 
že mu mám buď zaplatit polovinu ceny, a to druhé si nechat také, nebo že 
ho nemám přebírat, a že se mu vrátí zpátky. Podruhé jsem to 
nepotřeboval, tak jsem ho na poště nepřevzal, a řekl jim, ať to pošlou 
zpátky. Jestli mu to došlo jsem už nezjišťoval :-)

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /

On 20.3.2019 21:19, Jan Kuba wrote:
> Neakceptujte jeho návrh. Trvejte na vrácení peněz nebo zaslání zboží.
>
> Mimochodem stává se mi teď poměrně často, že zboží nedorazí.
> Následuje spor, někdy dopisování,než se začne něco dít, někdy i 
> okamžité vrácení částky.
> A pak s větším zpožděním  dorazí původní zboží.
>   Teď  moduly koncových D nf zesilovačů - objednané začátkem ledna.  
> Tracking ukazoval jen podání a přepravu v Číně a a pak nic.
> Byl čínský nový rok, tak jsem vydržel , nakonec jsem otevřel spor.  
> Prodejce znovu poslal zboží , dorazilo 15.3.
> A teď v pondělí 18.3 dorazila i ta původní zásilka.  Tracking k ní už 
> neexistuje.
>
> Zajímalo by mne, kde to zboží  celou dobu vězí. Prodejce to poslal. 
> Nesedí mi, že by to poslal poté, co zasílal i to rozporované.
>
> Další věc je, že už hodně dlouho nic nezůstalo na celnici v Praze.
>

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20190321/1ed9169a/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list