[OT:] Ali dispute
Ales Filip
nostromo na khnet.info
Čtvrtek Březen 21 11:27:21 CET 2019
Dobrý den,
Mě se stalo něco podobného. Zboží sem šlo 2 měsíce. Napsal jsem
prodejci, že už to trvá nějak dlouho. On mi poslal zboží znovu, a asi po
14ti dnech přišlo to první. Tak jsem mu psal, co s tím. On mi odepsal,
že mu mám buď zaplatit polovinu ceny, a to druhé si nechat také, nebo že
ho nemám přebírat, a že se mu vrátí zpátky. Podruhé jsem to
nepotřeboval, tak jsem ho na poště nepřevzal, a řekl jim, ať to pošlou
zpátky. Jestli mu to došlo jsem už nezjišťoval :-)
S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /
On 20.3.2019 21:19, Jan Kuba wrote:
> Neakceptujte jeho návrh. Trvejte na vrácení peněz nebo zaslání zboží.
>
> Mimochodem stává se mi teď poměrně často, že zboží nedorazí.
> Následuje spor, někdy dopisování,než se začne něco dít, někdy i
> okamžité vrácení částky.
> A pak s větším zpožděním dorazí původní zboží.
> Teď moduly koncových D nf zesilovačů - objednané začátkem ledna.
> Tracking ukazoval jen podání a přepravu v Číně a a pak nic.
> Byl čínský nový rok, tak jsem vydržel , nakonec jsem otevřel spor.
> Prodejce znovu poslal zboží , dorazilo 15.3.
> A teď v pondělí 18.3 dorazila i ta původní zásilka. Tracking k ní už
> neexistuje.
>
> Zajímalo by mne, kde to zboží celou dobu vězí. Prodejce to poslal.
> Nesedí mi, že by to poslal poté, co zasílal i to rozporované.
>
> Další věc je, že už hodně dlouho nic nezůstalo na celnici v Praze.
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20190321/1ed9169a/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list