osciloskop RIGOL rady MSO5000

vlastik1978 na post.cz vlastik1978 na post.cz
Pondělí Březen 18 13:28:39 CET 2019

ano to je co mne take zaujalo, jakmile se neco odemyka SW je jen otazka casu
kdy to bude verejne
ale jinak co se tyka vybavy ma toho dost, asi je aktualne nejlepsi volba
pokud nekoho nenapada lepsi model ?

 ---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan 'yanek' Bortl <yanek na yanek.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 18. 3. 2019 13:18:23
Předmět: Re: osciloskop RIGOL rady MSO5000
"a jako bonus jde odemknout na vsechny featury (tj. 4x 350MHz a par
bonusu k tomu ;-)

https://www.eevblog.com/forum/testgear/hacking-the-rigol-mso5000-series-
oscilloscopes/

uz jen zbyva ho nekde objednat...

Dne 18. 03. 19 v 11:23 vlastik1978 na post.cz napsal(a):
> Zdravim panove,
>
> poohlizim se po novem osciloskopu v levnejsi cenove kategorii
> (cca25tisic czk)
> a mou pozornost upoutala tato rada
> https://www.dps-az.cz/mereni/id:59633/z-aktualniho-vydani-mso5000-sedm-
pristroju-na-sest-zpusobu-a-v-jednom-tele

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz