osciloskop RIGOL rady MSO5000

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Březen 18 13:17:59 CET 2019

a jako bonus jde odemknout na vsechny featury (tj. 4x 350MHz a par
bonusu k tomu ;-)

https://www.eevblog.com/forum/testgear/hacking-the-rigol-mso5000-series-oscilloscopes/

uz jen zbyva ho nekde objednat...

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz