Bezolovnatá pájka na domácí pájení

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Březen 18 12:03:10 CET 2019

Zdravím,

už mnoho let opravuji profi techniku hlavně z ranku kabelové televize.
Takže už nějakou dobu je to všechno bezolovo. Odsávat spoje s tím
denonem není potíž. Jen jsem vyměněné součástky dosud pájel olovem. Ten
denon umí i foukat a dá teplotu až 500°C, takže nastavit trochu víc na
odsátí není problém. Samozřejmě jsou to prakticky všechno SMD blechy.
Samozřejmě tavidlem nešetřím. Stejně odjakživa desku po svém zásahu
vypucuju isopropylem.

Zeman