Re: kalorimetrická rovnice

Neděle Březen 17 21:21:16 CET 2019

Ja nevim, ceho se chce autor dopocitat a co nesedi, tipuju, ze by se
dala spocitat energie k ohrati daneho objemu vzduchu o ty stupne a ta by
mela byt stejna jako energie ziskana z ochlazeni bloku, prenos tepla by
nemel byt dulezity, to predpokladam nesedi ale pocitat to v nedeli vecer
fakt nebudu ;-)
Ale misto mereni a homogenita teploty asi bude mit velky vliv.