Re: Triak - Toroid - Led (místo žárovky) -> Ďáblíci?

Jan Linhart hw na liny.cz
Neděle Březen 17 15:16:24 CET 2019

       Původní záměr byl nepouštět se do větších akcí. Vytvořit LED
náhradu za

halogenové žárovky takovou, aby se kdykoliv mohly opět použít původní
žárovky.

      Celé to funguje tak, že se dvěma CRM-91H nějakým způsobem zapínají
a vypínají

klasické zářivky a k tomu se přes R15-2013-23-5230 ovládá mě neznámý obvod

s Triaky, který mezi plným jasem zářivek (plný jas LED) a vypnutými
zářivkami (přítmí LED)

nepřepíná skokově, ale plynulým přechodem v řádu desítek sekund -
Triakem se řídí přes

trafo pouze LED, původně halogenky.

      Dokážu si napsat program do MCU, ale na konstrukci spínaného
zdroje, kterému bych

tím MCU řídil řekněme proud, si netroufám. Nemám osciloskop a jsem jen
domácí bastlíř.

Honza