ESP32, využití pinů

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Neděle Březen 17 11:51:58 CET 2019

Ahoj
Potřeboval bych pomoc s rozložením jednotlivých periferií na modulu
ESP32-WROOM-32U.
"Všichni" na tom dělají a mi to leží v zásuvce, tak jsem si na to
vymyslel "projekt". Bez konkrétního cíle nejsem schopen se přinutit ani
rozblikat LED.

Chci tam mít:
- SD kartu
- I2C
- 1W
- RS485, nejraději by bylo na UART2, ale kříží se tam asi RTS s jinými
- UART "TTL", může být společný s programováním nebo i s RS485
- 3 x AD
- Zbytek volných pinů použiji pro LED

Když jsem však začal procházet zapojení dokumentaci k modulu a zapojení
na netu, tak je to připojeno různě nebo se ty periferie překrývají, nebo
některé piny mají různé omezení. Nejsem si jist jak by to mělo být
správně. Chtěl bych si na to nakresli rovnou plošňák a nerad bych až
začnu programovat zjistil že to mám blbě a že se některé periferie
nedají použít.

Ještě mám požadavek aby příjem, vysílání na UARTu nezdržovalo SD kartu a
opačně a vše ostatní aby nezdržovalo UART.  Žádný sleep mód nebudu
provozovat.

Prosím o pomoc s napinováním jednotlivých periferií.

Děkuji, Petr.

Momentálně mám navrženo toto, ale nevím zda tam není nějaký konflikt:
IO0    IO0
IO1    U0_TX
IO2    SD_D0
IO3    UO_RX