UV laser z BG

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Březen 16 07:30:30 CET 2019

Nemam ted zadnou dostatecne cerstvou objednavku u BG, ale pokud se ptate na
review, tak to je v seznamu objednavek -- normalne tlacitko review, kde jim
to muzete sepsut. Pokud jde o reklamaci - tak to je tusim v detailech
objednavky nekde dole - neco ve stylu "refund request"
Moje zkusenost s vyrizovanim reklamaci na BG je stejne dobra jako u aliho -
nebylo jich moc, ale kdyz byly, tak vyrizene rychle a k me spokojenosti.

Mel bych ale dotaz: jak zmerite/poznate skutecny vykon laseru?
Marek