Re: ESP32 - stabilita připojení

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Březen 15 13:21:37 CET 2019

Takže používáte ESP-IDF. Zkuste zapnout sériové ladění (přesné místo
neporadím - IDF používám jen okrajově) a dopište výpisy - nejlépe
eventCallback pro wifi události. Arduino framework měl zpočátku také
problémy s rozpadem spojení, ale to už je hodně dlouho, co se tento stav
řešil...

Pavel Brychta