RE: ESP32 - stabilita připojení

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Březen 15 10:04:30 CET 2019

Mám úplně stejný problém, jedno ESP32 jede bez problémů no a to druhý o pár metrů vedle pořád vypadává. Netuším, jestli je to způsobeno zarušenou wifi, ostatní zařízení zde problém nemají, maximálně se připojí na 5GHz a po čase přepnou na 2,4GHz, které má lepší signál. A ani jedno ESP32 se samo znovu nepřipojí, když vypadne wifi (např. restart při upgrade), ESP8266 se mně připojovaly, ale možná to mám jenom špatně napsané. :-)
Zvažoval jsem, že do toho dopíšu restart každou hodinu, ale zatím jsem se k ničemu nedostal, tak je zatím musím restartovat ručně.